Portré
Hoffmann Luca
színész
színpadi mozgás
Életrajz
Hitvallásom:
Amikor táncolok, teljesen jelen vagyok. Teljes átéléssel és szenvedéllyel állok a teremben. A tánc nem puszta lefordítása és absztrakciója az életnek, hanem maga az élet!
Tanulmányok:
Magyar Táncművészeti Egyetem, modern évfolyam 2013-2018
Munkatapasztalat:
2017-2021:
Feledi János/ Feledi project
Hat tánc, Varázsdoboz, Orpheus és Euridiké (Budafoki Dohnányi Zenekarral)
Hullámok, Walpurgis-éj (Budafoki Dohnányi Zenekarral)
Rekviem
Metamorfózis
Nemes Zsófia/ PR-Evolution Dance Company
Lúdanyó, Holle anyó, És fehér, To Me, Magritte-”Felhő ember” , Agapé
Frenák Pál:
HIR_O
Válassza ki a keresett személy nevének kezdőbetűjét vagy használja a keresőt!
-
Interjúk
Apropó nélkül – beszélgetés Bánsági Ildikóval
Ady Endre Petőfiről írott sorai jutnak eszembe először róla. Mást, két-három szavas méltatást nem is mernék róla írni. Nekem ő fogalom. A BÁNSÁGI. Csupa nagybetűvel. Gyulay Eszter -
Interjúk
„A színészet egy önkifejezési forma számomra.”
Lukács Sándor legújabb alakítása az Úr Esterházy Péter Mercedes Benz című darabjában, amit most Zsótér Sándor vitt színre a Vígszínházban. A színész több, mint fél évszázados pályáján vállalt szerepeket más színházakban is, de 1972-es belépése óta a Vígszínház társulati tagja. Kik és hogyan hatottak művészi fejlődésére, mi tart a legfontosabbnak színészetében? – ezekről a kérdésekről beszélgettünk. Farkas Éva -
Interjúk
„A színház mindig azoknak volt fontosabb, akik csinálják.”
Közismert nézet, a hang a lélek esszenciája. A hangban sűrűsödik össze az ember lényege. Kicsendül belőle szinte minden érzés. A hang éppúgy árulkodik a korról, mint a temperamentumról. Egy színész számára pedig különösképp meghatározó. Bezerédi Zoltán bár keveset szinkronizál, hangja mégis összetéveszthetetlenül markáns és egyedi. Önazonos. Gyulay Eszter